Intresseanmälan - Träna med LCD 2024/2025

Välkommen till Luleå Cheerleadingförening, LCD!

För att ställa dig i kö, göra en intresseanmälan eller för att anmäla dig till någon av våra verksamheter ber vi dig fylla i formuläret nedan. I fältet "kommentarer" längst ner kan du gärna uppge eventuella önskemål och/eller tidigare erfarenheter och träning inom andra idrotter.

Är du utländsk medborgare och inte kan fylla i intresseanmälan då den kräver personnummer? Kontakta oss då genom att maila till föreningen.

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar
Luleå Cheerleadingförening, LCD
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Intresseanmälan: *
Här anger du vilken av nedanstående verksamheter som din anmälan gäller. OBS! Urvalet kan uppdateras mht kommande regelverk som ännu inte släppt / uppdaterats.
Träna cheerleading, träningsgrupp 2016-2017
Träna cheerleading, träningsgrupp, 2015-2016
Träna cheerleading, träningsgrupp, 2014-2015
Träna cheerleading, träningsgrupp, 2012-2013
Träna cheerleading, träningsgrupp, 2008-2011
Provträning, tävlingslag, födda 2010-2013
Provträning, tävlingslag, födda 2007-2011
Provträning, tävlingslag, födda 2009-äldre
Provträning, tävling, pom doubles, 2009-äldre
Provträning, tävling, pom doubles, 2007-2011
Intresseanmälan för att starta upp cheer performance / pom freestyle (tidigare cheerdans)
Intresseanmälan för att starta upp paracheer
Intresseanmälan för att starta upp vuxenträning eller veteranlag (masters)
Jag vill bli tränare, hjälpledare eller engagera mig på annat sätt
Foto och personuppgifter
Genom att anmäla dig/ ert barn till Luleå Cheerleadingförening, LCD godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enl, GDPR (dataskyddsförordningen). Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på LCD:s hemsida och sociala medier. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni ange detta i kommentarsfältet. Det går också bra att maila lulea.cheerleading@gmail.com.
OBS!!
Personuppgifter nedan är deltagarens egna, personliga uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skrivs in endast under Målsman 1 och Målsman 2, ej under deltagarens personliga uppgifter.
Personuppgifter
PersonNr * -